Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, Δεκεμβρίου 06, 2016

Δημοκρατία μπετόν αρμέ!



Που είναι τα παλικάρια που με έβριζαν και με απειλούσαν ότι θα με σκοτώσουν επειδή προβάλλω τα κείμενα του Υδροχόου;

Που χάθηκαν οι bloggers που ορκιζόντουσαν πίστη εις την πατρίδα; Που καλέ; Χώθηκαν στο δημόσιο από το παράθυρο; Είδαν ότι το ΠΑΣΟΚ ψόφησε, ας πάμε για Σύριζα μεριά…

Μέχρι και την δίωξη του Ηλεκτρονικού εγκλήματος ήθελαν να βάλουν στο παιχνίδι γιατί δεν άρεσε η κριτική στον Αλέξη Τσίπρα… στον Κασιδιάρη, στον Καραμανλή… είμαι φασίστας δεξιός…και μόνο που έχω άποψη και την γράφω είμαι φασίστας.

Μέχρι και δικηγόρος μου παρουσιάστηκε (για γέλια κατάσταση) κάποιος σε σχόλιο και μου ζητούσε όνομα και επίθετο…γιατί λέει κάποιος κύριος τάδε θίχηκε και προσέφυγε στον εισαγγελέα. Μιλάμε για απίστευτο ψυχολογικό πόλεμο.

Σιωπή! Η απόλυτη σιωπή! … Μέχρι και ο Μελιγαλάς των super εθνικιστών ξεχάστηκε..Άλλο φτηνό show και αυτό…Μέχρι και τα events κατά του φασισμού ερήμωσαν....

Ήθελαν όσο τίποτα άλλο την εξουσία και για αυτό ούρλιαζαν…. Δεν υπάρχουν μνημόνια..Δεν υπάρχει Τρόικα…..

Το χαμόγελο του επαναστάτη Τσακαλώτου υπάρχει από την Πρέβεζα....σκληρού διαδόχου του καπετάν Βαρουφάκη από την Κρήτη.. Του μαρξιστή Βαρουφάκη πρώην στελέχους του Γεωργίου Παπανδρέου από την Πάτρα, του Καστελόριζου των μνημονίων, της Τουρκίας, της χρυσής αυγής και του Καμμένου....

Δημοκρατία μπετόν αρμέ!

Η φωτογραφία ανήκει στην Βικτωριανή εποχή...είναι η εποχή της σκληρής αποικιοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: