Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, Μαΐου 26, 2017

γιατί έτσι γουστάρει......χωρίς κανένα μεταπτυχιακό...χωρίς τίποτα. Απλά γυναίκα. Η επιτομή της κομψότητας. Ξέρει πως να ντυθεί, πως να μιλήσει σωστά σε κάθε περίσταση.









Mετά την μαυρίλα του Λουξεμβούργου, της Γαλλίας και της 

Τουρκίας η Μελάνια μας δείχνει την χαμένη γοητεία της 

γυναίκας....Πόσο χαμηλά βρε Ευρώπη; Πόσο;

Η πρώτη κυρία των ΗΠΑ έφτασε στη Σικελία, συνοδεύοντας τον Ντόναλντ Τραμπ για τη Σύνοδο των G-7, φορώντας το κλασικό ρούχο που δεν λείπει από καμία γυναικεία ντουλάπα- ένα «μικρό μαύρο φόρεμα» για να εντυπωσιάσει λίγες ώρες αργότερα, όταν βγήκε από τη λιμουζίνα με ένα εφαρμοστό μπεζ-ροζ φόρεμα και γόβες στο ίδιο χρώμα και ένα μοναδικό πανωφόρι από τον οίκο Dolce& Gabbana -για να τιμήσει έτσι, τη χώρα που επισκεπτόταν, φορώντας, δηλαδή, ρούχο ιταλικού οίκου. Αντίστοιχα, στις Βρυξέλλες, είχε επιλέξει ρούχα Βέλγων σχεδιαστών. 


Το πανωφόρι που τράβηξε πάνω της όλα τα βλέμματα έμοιαζε με έναν ολάνθιστο κήπο, αφού τα λουλούδια πάνω του ήταν ραμμένα και σε διάφορα χρώματα, ενώ κρατούσε ασορτί τσαντάκι. Το πανωφόρι που κοστίζει κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ φορούσε η 46χρονη Μελάνια και κατά τη συνάντησή της με άλλες πρώτες κυρίες, τις οποίες, για μια ακόμη φορά επισκίασε.

Σε νέα δημόσια εμφάνισή της, αργότερα το απόγευμα, στο πλευρό του συζύγου της, η Μελάνια Τραμπ επέλεξε μια μακρυμάνικη μίντι  crystal mesh swarovski τουαλέτα και ασορτί γόβες. 

3 σχόλια:

eucharist tassilli είπε...

ρε περι πονοψυχε δημοκρατη της αληθους, σε λιγο θα μας πεις οτι παιζει κ κρισιμο ρολο κλειδι γιατα μελλουμενα του κοσμου.... ημαρτον με τη γκαβλα σου φιλαρακο. κλασσικο ελληνακο μου οσμιζεις... της λιγουριασης... τεσπα.

, είπε...

Και τι θες να κάνω? να έχω πρότυπο την πουστάρα του Λουξεμβούργου? Εμένα μου αρέσουν τα υγιή πρότυπα. Τώρα για την κατάντια της ΕΥΡΏΠΗΣ εγώ φταίω? Εχω αυτό εδώ το site και εκφράζομε όσο μπορώ ελεύθερα. Αν εκφραζόμουν έξω στην ελληνική κοινωνία θα έτρωγα και ξύλο αφού έχουν πρότυπα τους ψευτόμαγκες, τους ρουφιάνους, τις αδερφές, τις γριές, και τα ότι να ναι λούσα. Άσε που σήμερα είναι και vegan. Νέες κοπέλες να χτικιάζουν γιατί είναι λέει Vegan...έχουν μεταπτυχιακό και είναι δύσκολο να μιλάνε...και είναι πρώτες στα διαζύγια..όσο για τους άντρες? Τελευταίοι σε όλα.΄ Ο πολιτικός μαρξισμός της Ευρώπης τους αποτελείωσε. Ναι, η Μελάνια είναι γυναίκα του Πλανητάρχη. Κανένα πρόβλημα. Μου αρέσει όμως αυτό το στυλ. Το "αυτή είμαι εγώ" Αυτό το στυλ δεν έχει σχέση με λεφτά...ακόμα και ένα φτηνό ρούχο να φορέσει μια γυναίκα με αέρα και στυλ δεν έχει θέμα...Αν ξέρει να μιλά και σωστά, ακόμα καλύτερα.

Ομως Περικλής και Νεοέλληνες πράγματα ασυμβίβαστα.

Και που είσαι. Η ιστορία του ενδύματος, του στυλ άρχισε εδώ σε αυτά τα μέρη...που σήμερα ξεπουλάνε.

Μας αρέσει η Μελάνια και η Pizza. Τι απάντηση έδωσε στον Vegan Πάπα οταν την ρώτησε τι ταίζει τον Ντόναλντ? PIZZA!!

peri

ΑΓΓΕΛΟΣ είπε...

καλε μου φιλε peri μηπως γνωριζεις η καρλα μπρουνι και η μελανια συμμετειχαν στο ματια ερμητικα κλειστα του στανλει?? γιατι τις κοβω λιγο για αρχιερειες...