Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, Μαρτίου 17, 2018

The Fall-Winter 2018/19 Ready-to-Wear Show — CHANEL



Θυμάμαι την Χρυσούλα ένα  πολύ φτωχό κοριτσάκι εκεί στην δεκαετία του 90. 

Ταλαντούχα στην ραπτική και αρκετά όμορφη.  
Αποτέλεσμα εικόνας για λαλιωτης σημιτης

Που θα πας βρε Χρυσούλα; "Θα φύγω Περικλή. Σκέπτομαι για Γαλλία. Εδώ δεν έχει μέλλον. Με θέλουν πτυχιούχα πουτάνα χωρίς αντικείμενο. Είναι ανυπόφορο. Ο αργαλειός που πήγαινα μαζί με την μάνα μου έκλεισε και στη θέση του άνοιξαν καφετέρια. Θέλω να ασχοληθώ με την μόδα. Πιάνουν τα χέρια μου…. Δεν θέλω να χαθώ. Κλείνουν σοβαρά μαγαζιά και ανοίγουν καφετέριες με περίεργους ανθρώπους μέσω ΟΑΕΔ. Είναι όλα τόσο δύσκολα...για θέση στο δημόσιο ούτε λόγος. Δεν έχω κανέναν".

Σε μια Ελλάδα που άλλαζε βίαια με πρωθυπουργό τον "εκσυγχρονιστή" Σημίτη, η Χρυσούλα την έκανε για το Παρίσι. Ήταν βλέπεις η εποχή που ΟΛΟΙ μεσουρανούσαν με ένα ποτήρι ουίσκι στα χέρια, η εποχή του Τζόγου με δανεικά κι αγύριστα, με πτυχία χωρίς αντίκρισμα,. Ήταν η εποχή που δόθηκε το οριστικό ΤΕΛΟΣ στις τέχνες......Κανείς δεν έβλεπε τι ερχόταν....

Ο πρόεδρος Emmanuel Macron της Γαλλίας και η σύζυγός του Brigitte, στο κέντρο,  με μια ομάδα από σχεδιαστές μόδας και στελέχη της βιομηχανίας που προσκαλούνται στο παλάτι Elysée στο Παρίσι για δείπνο για να γιορτάσουν την εβδομάδα της μόδας. Η βαριά βιομηχανία της Γαλλίας είναι η μόδα.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Την δεκαετία του '90 δεν υπήρχε μέλλον;

Περικλή δεν θυμάσαι καλά.Εγώ θυμάμαι την δεκαετία του '90 πως μεσουράνισαν οι μεγαλοραφτάδες(Κωστέτσος,μακαρίτης Ασλάνης,Τσέλιος και λοιποί) όπως και εκείνη την εποχή μεσουράνισε η ελληνική μόδα με πολλές μοντέλες

Έλενα Κουντουρά

Η Έλενα Κουντουρά (1962) είναι Ελληνίδα πολιτικός, Υπουργός Τουρισμού στις Κυβερνήσεις Τσίπρα του 2015, βουλευτής Α΄ Αθηνών με τους Ανεξάρτητους Έλληνες και παλαιότερα με τη Νέα Δημοκρατία

Από το 1984 ως το 1997 έκανε διεθνή καριέρα ως μοντέλο, και το 1990 ανακηρύχθηκε από το CCN ένα από τα δέκα καλύτερα μοντέλα του κόσμου
To 1997 επέστρεψε στην Ελλάδα και μέχρι το 2004 ήταν διευθύντρια σε γυναικεία περιοδικά. Στις εκλογές του 2004, εξελέγη βουλευτής Α΄ Αθηνών με τη Νέα Δημοκρατία


Ειρήνη Σκλήβα:Miss Kosmos 1996


Μαρίνα Τσιντικίδου

Στις 30 Μαρτίου 1992 και σε ηλικία 21 ετών εξελέγη Σταρ Ελλάς και τον επόμενο μήνα εκπροσώπησε την Ελλάδα στον διεθνή διαγωνισμό Μις Υφήλιος στην Ταϊλάνδη. Στις Βουλευτικές Εκλογές και 2009 ήταν Υποψήφια Βουλευτής Πιερίας με το ψηφοδέλτιο του Κόμματος της Νέας Δημοκρατίας. Μιλάει αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά.

Βίκυ Κουλιανού

Έχει πραγματοποιήσει μεγάλη καριέρα στις παγκόσμιες πασαρέλες μόδας, επιδεικνύοντας δημιουργίες κορυφαίων μόδιστρων (Armani, Ferre, Valentino, Versace, Yves Saint Laurent), με τους οποίους έχει κατά καιρούς συνεργασθεί. Έχει φωτογραφηθεί για διάσημα περιοδικά του εξωτερικού ενώ έχει υλοποιήσει και δική της σχεδιαστική επιχείρηση.


Ρέα Τουτουνζή

Η Ρέα Τουτουνζή γεννήθηκε στις 18 Μαΐου του 1974 και είναι μοντέλο.
Συμμετέχοντας στα καλλιστεία το 1994, στέφθηκε Σταρ Ελλάς και περπάτησε σε πολλές πασαρέλες.
Ακόμα, δοκιμάστηκε και ως ηθοποιός συμμετέχοντας σε τηλεοπτικές σειρές αλλά και μια κινηματογραφική ταινία.

Νόνη Δούνια

To όμορφο μοντέλο το 1996 πήρε μέρος στα καλλιστεία του ΑΝΤ1 και χρόνια αργότερα κατέκτησε την τρίτη θέση στον διαγωνισμό «Μις Ευρώπη».


Μιχάλης Ασλάνης

Είχε ιδιαίτερη προβολή από τα ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης τις δεκαετίες του '80 και του '90 και ιδιαίτερα την τηλεόραση καθότι ήταν ο πρώτος Έλληνας σχεδιαστής με διεθνή αναγνώριση καθώς είχε κάνει επιδείξεις στο εξωτερικό όπως στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, τη Μόσχα, το Μονακό, την Κύπρο και αλλού


(1996) Επίδειξη μόδας ΑΣΛΑΝΗΣ
https://www.youtube.com/watch?v=kn7iIxY4N_I

1996 Επίδειξη Μόδας - Μάκης Τσέλιος
https://www.youtube.com/watch?v=5pqId03B1Pg


ΜΑΛΛΟΝ Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΔΕΝ ΖΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ '90 ΩΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 2010

ΚΑΠΟΤΕ ΒΓΑΖΑΜΕ ΜΟΝΤΕΛΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΤΟΥΣΑΝ ΤΙΤΛΟΥΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

ΤΩΡΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΠΟΥΤΑΝ... (ΤΟ ΑΞΕΧΑΣΤΟ DVD ΤΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ) ΚΑΙ ΣΕΙΡΗΝΑΚΗΔΕΣ

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΑΙΓΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΣΑΡΕΛΑΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '90;

ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΔΙΗΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΠΕΡΙΚΛΗ ΜΟΥ!

Υ.Γ.:There's a storm coming!

Ανώνυμος είπε...


Ο αργαλειός είναι ευλογία της ελληνικής παράδοσης, που είναι γεμάτη ανεκτίμητους θησαυρούς, τους οποίους εκμεταλλεύονται όλοι, εκτός από εμάς. ΕΛΕΟΣ. Αυτός ο Σημίτης και γενικά τα κόμματα δεν άφησαν τίποτα όρθιο.

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΚΛΗ ΜΟΥ,ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '90 ΣΠΟΥΔΑΖΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΩ ΠΩΣ ΕΚΕΙΝΑΣ ΤΑΣ ΕΠΟΧΑΣ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΘΩΣ ΕΦΤΑΝΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Ή ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ (ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ)
ΕΠΑΙΖΑΝ ΒΙΝΤΕΚΙΑ ΜΟΔΑΣ-ΠΑΣΑΡΕΛΑΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΔΑ ΤΟΤΕ ΜΕΣΟΥΡΑΝΟΥΣΕ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΛΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΣΤΗΝ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΤΥΡΑ
ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟΝ ΣΗΜΙΤΗ,ΕΚΑΝΕ ΣΑΤΥΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΜΟΔΑΣ


MALVINA LIVE 1996

https://www.youtube.com/watch?v=PrqGnj1x_Ns



MALVINA - IEK TAPERMAN 01

https://www.youtube.com/watch?v=hr2I2y1vy_A



ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΕΡΙΚΛΗ ΜΟΥ ,ΤΟ 1992 ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΕΘΑΙΝΑΝ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ.ΔΕΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ MEGA TO 1992

https://www.youtube.com/watch?v=NzgQwZBW1gc

ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ;


ΠΟΙΟΣ ΕΡΙΞΕ ΤΟ C-130 ΤΟ 1991 ΠΕΡΙΚΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ;


Το 1991 έγινε μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές τραγωδίες που έχουν συμβεί ποτέ στην Ελλάδα. Ένα στρατιωτικό αεροπλάνο C130 συνετρίβη λίγο πριν φτάσει στον προορισμό του, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 63 επιβαίνοντες (σμηνίτες και πλήρωμα). Στις 5 Φεβρουαρίου του 1991 ένα πολεμικό αεροσκάφος C130 με αριθμό 748, απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας, με προορισμό το Ηράκλειο της Κρήτης, μέσω Αγχιάλου, όπου θα έκανε στάση για να παραλάβει κι άλλα άτομα. Στο αεροσκάφος επέβαιναν 58 σμηνίτες και 5 μέλη του πληρώματος. Την περίοδο εκείνη, ο πόλεμος στον Περσικό Κόλπο βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη ακι οι Αμερικανοί σφυροκοπούσαν ιρακινούς στόχους. Η φύλαξη στη βάση της Σούδας είχε πολλαπλασιαστεί. Το C 130 είχε απογειωθεί στο πλαίσιο διατεταγμένης αποστολής, σχετικής με την εμπλοκή της Ελλάδας στα πολεμικά γεγονότα....


http://www.mixanitouxronou.gr/i-sigklonistiki-aeroporiki-tragodia-me-ti-sintrivi-tou-c130-sto-oros-othris-to-1991-epsachnan-ta-sintrimmia-gia-4-oloklires-imeres-den-sothike-kanis-apo-tous-63-epivenontes-vinteo/

ΟΙ ΣΜΗΝΙΤΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΕΛΕΧΗ.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΗΤΑΝ ΝΕΟΤΑΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ

ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΑΡΑΓΕ; ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ;

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΝ ΦΑΓΩΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΩΝΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΖΩΑ.

ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΖΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ C-130 ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΡΙΞΕ

ΕΓΩ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΓΙΑ 63 ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΓΚΡΕΜΙΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΟΥ
ΤΗΝ ΧΑΛΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΕ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΝΟΦΑΣΚΙΑ ΤΗΣ

Υ.Γ.:There's a storm coming!

, είπε...

- 5:38 μ.μ

Εσυ μιλάς και γράφεις για μοντέλα. Εγώ γράφω για τέχνη. Ο αργαλειός και η ραπτική είναι τέχνη. Τι άλλο;

Η δεκαετία του 90 βασίστηκε στο δούλεμα του λαού. Πλάσαραν μια ανέμελη ζωή με δανεικά, προστυχιά και χαβαλέ. Με Κωστόπουλους και Ρουβάδες. Με το ΚΛΙΚ και το ΝΙΤΡΟ ευαγγέλια. Τότε ήταν που έμπαιναν οι βάσεις για τα μνημόνια. Όλος ο βούρκος έκανε παρέλαση μέσα από τα ιδιωτικά κανάλια.Tότε οι γύφτοι και οι σωματέμποροι μαθαίνανε την πασαρέλα...θυμάσαι πόσα μαγαζιά ανοίγαν ανεξέλεγκτα από τον πακοκτζήδικο οαεδ? θυμάσαι τι γινόταν? ποιος έριξε τις βάσεις στις Πανελλήνιες με αποτέλεσμα να γίνεις της τρελης στις σχολές?

Όσο για τους μεγαλοραφτάδες όλοι τους ήταν μια μεγάλη φούσκα. Υπόκοσμος! Μέχρι και στον Κορυδαλλό κατέληξαν. Καμία μα απολύτως καμία διάρκεια στον χρόνο. Ήταν φούσκα ρε φίλε η κατάσταση. Γελούσαν όλοι με την φούσκα...όσοι είχαν μυαλό εννοείτε έβλεπαν τι έρχεται...όσοι δεν έκοβαν κορδέλες μαζί με τον δήμαρχο Αβραμόπουλο στα διάφορα Gala σίγουρα είχαν καταλάβει που πάει η δουλειά..

Μου φέρνεις ως παράδειγμα αποτυχημένα μοντέλα??? την άθλια Κουντουρά?? Ποια Καριέρα έκανε αυτή; Γνωστή έγινε μέσα από κλίκες. Την καμαρώνουμε και σαν υπουργό τι κουμάσι είναι...

Η Ελλάδα χτυπήθηκε πισώπλατα από συμμορίες, και εγώ έγραψα για το αδιέξοδο που υπάρχει

peri

Ανώνυμος είπε...

Την δεκαετία του 1990 ο αργαλειός ήταν στα λαογραφικά μουσεία της χώρας και αν ακουγόταν κανα μπαμ μπουμ αυτό ήταν κατα Μέτσοβο μεριά

Η Χρυσούλα δεν πήγαινε στα Παρίσια για να γίνει κοπτοραπτού και να δουλεύει τον αργαλειό στις φάμπρικες του Μονακό,αλλά για να ασχοληθεί με την υψηλή ραπτική και να μπει στα σαλόνια των εταιρειών τυπου Armani,Dior,Dolce Cabana,coco chanel,Versace,Gucci κ.τ.λ.

Αργαλειοι και κοπτοραπτούδες είχαν οι Τουρκίες,τα Μαρόκα και όλες οι τριτοκοσμικές χώρες.

Υ.Γ.:There's a storm coming!

Ανώνυμος είπε...

Υψηλή ραπτική

Η υψηλή ραπτική αναφέρεται στη δημιουργία αποκλειστικών ενδυμάτων ένδυσης. Έχει δημιουργηθεί για ειδικούς πελάτες και είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας,ακριβά υφάσματα και ραμμένα με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια.Η ραπτική χρησιμοποιείται ως μια κοινή σύντμηση της υψηλης ραπτικης και αναφέρεται στο ιδιο το πνευμα.Στην σύγχρονη Γαλλία υψηλή ραπτική είναι μια προστατευόμενη ονομασία δηλαδή ό,τι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από επιχειρήσεις που πληρούν ορισμένες προδιαγραφές.Ωστόσο, ο όρος αναφέρεται για να περιγράψει όλα τα είδη ένδυσης υψηλής ραπτικής και επίσης παράγεται στο Παρίσι ή σε άλλες πρωτεύουσας της μόδας όπως το Μιλάνο,Νέα Υόρκη και το Τόκιο.

Στη Γαλλία,η υψηλή ραπτική προστατεύεται από το νόμο και ορίζεται από το Chambre de Commerce et d 'Industrie de Paris, με έδρα το Παρίσι. Το Chambre syndicale de la haute ορίζεται ως η ρύθμιση προμήθειας που καθορίζει ποιοι οίκους μόδας είναι επιλέξιμοι για να είναι αληθινή η υψηλή ραπτική. Το chambre λειτουργεί επίσης ένα σχολείο υψηλής ραπτικής στο Παρίσι για να διδάξουν τους προσεχείς σχεδιαστές και τη δημιουργία ενδυμάτων ένδυσης και επίσης το σχολείο συμβάλλει στη δημιουργία νέων σχεδιαστών για να βοηθήσει τους οίκους που εξακολουθούν να υπάρχουν μέχρι σήμερα.Τα κριτήρια για την υψηλή ραπτική ιδρύθηκαν το 1945 και ενημερώθηκαν το 1992. Για να κερδίσει το δικαίωμα να αυτοαποκαλείται ένας οίκος υψηλής ραπτικής,τα μέλη του Chambre syndicale de la haute πρέπει να ακολουθήσει αυτούς τους κανόνες:

Να είναι σχεδιασμένα για ιδιώτες πελάτες,με ένα ή περισσότερα εξαρτήματα.
Να έχουν ένα εργαστήριο,στο Παρίσι,που απασχολεί τουλάχιστον 15 άτομα πλήρους απασχόληση.
Κάθε εποχή να παρουσιάζει μια συλλογή στο Παρίσι,η οποία να περιλαμβάνει 35 εξόδους με ρούχα για την ημερήσια ένδυση και για την βραδινή.

Ωστόσο,ο όρος υψηλή ραπτική μπορεί να γίνει αντικείμενο κατάχρησης από έτοιμα ενδύματα μόδας έτσι ώστε το πραγματικό νόημα μπορεί να έχει γίνει ασαφές με τα έτοιμα ενδύματα στην αντίληψη του κοινού.


Η ιστορία της υψηλής ραπτικής


Η γαλλική μόδα είναι σημαντική διότι η τέχνη,η αρχιτεκτονική,η μουσική είχαν μιμηθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη.Οι επισκέπτες στο Παρίσι έφερναν πίσω τα ρούχα,τα οποία ήταν αντιγραφή από τις τοπικές μοδίστρες. Καθώς οι σιδηρόδρομοι και ατμόπλοια, καθόρισαν το ευρωπαϊκό ταξiδι ευκολότερο,οι πλούσιες γυναίκες μπορούσαν να ταξιδέψουν στο Παρίσι για να ψωνίσουν τα είδη ένδυσης. Οι μοδίστρες της Γαλλίας θεωρούνταν οι καλύτερες στην Ευρώπη και τα παριζιάνικα ενδύματα κρίθηκαν καλύτερα από τις τοπικές απομιμήσεις. Ο Charles Federic Worth θεωρείται ως ο πατέρας της υψηλής ραπτικής. Αν και γεννήθηκε στην Αγγλία αφήνει στο στίγμα του στη γαλλική βιομηχανία της μόδας. Ακολουθώντας τα βήματα του Worth ήταν οι Poiret,Dior,Chanel,Balenciaga,Vionnet,Soeurs Callot,Mainbocher και Schiaparelli. Μερικοί από αυτούς τους οίκους μόδας εξακολουθούν να υπάρχουν μέχρι σήμερα υπό την ηγεσία των σύγχρονων σχεδιαστών.Στη δεκαετία ου 1960,μια ομάδα από νέους σχεδιαστές όπως Dior,Balenciaga άφησαν τους οίκους μόδας τους και άνοιξαν δικές τους εγκαταστάσεις.Η πιο επιτυχημένη από αυτούς ήταν της Yves Saint Laurent, Pierre Cardin, André Courrèges, Ted Lapidus, και Emanuel Ungaro.Ο Lacroix είναι ένας από τους οίκους μόδας που ξεκίνησε στα τέλη του 20ου αιώνα.Άλλοι οίκοι μόδας ήταν Jean-Paul Gaultier και Thierry Mugler.Λόγω των υψηλών δαπανών για την παραγωγή υψηλής ραπτικής έπαυσαν τις δραστηριότητες τους.Το 1960 χαρακτηρίστηκε ως μια εξέγερση στα καθιερωμένα πρότυπα της μόδας, καθώς και μια αυξανομένη διεθνοποίηση της σκηνής της μόδας. Πλέον οι πλούσιες γυναίκες δεν προτιμούσαν αποκλειστικά το Παρίσι για την ενδυμασία τους.Ενώ το Παρίσι εξακολουθεί να είναι κατ 'εξοχήν στον κόσμο της μόδας, δεν είναι πλέον ο μόνος κριτής της.

https://el.wikipedia.org/wiki/Υψηλή_ραπτική



ΠΕΡΙΚΛΗ ΜΟΥ; ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΡΑΠΤΙΚΗ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΓΑΛΕΙΟΥΣ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΙΚΗ ΟΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΦΤΩΧΟΚΟΡΙΤΣΑ;

Υ.Γ.:There's a storm coming!

Ahoy είπε...

Oι εθναρχες ηταν Ελληνες; Ο Αντυ Παπαντυ, ο Σημιτης; Ολα πηγαιναν βασει σχεδιου και το εκτελουσαν με πιστη και υπερηφανεια. Αισυμνητης μπορει να βρεθει; Τ* αλλα ολα ειναι θλιβερα και επιπεδου δαπεδου.

Ανώνυμος είπε...


δεν παλεύεσαι ρε στορμακο!